مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-19سياسي

نشان «سرو سپید» در بیمارستان لبافی نژاد رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی - در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی که روز سه شنبه در بیمارستان لبافی نژاد برگزار شد، - نشان سرو سپید به پاس فداکاری های دکتر محمد زارع جوشقانی شهید مدافع سلامت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا زالی - در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی که روز سه شنبه در بیمارستان لبافی نژاد برگزار شد، با اشاره به ویژگی های شخصیت برجسته دکتر زارع اظهار کرد: وی متصف به فضائل بسیار برجسته ای بود و مهم ترین وجه بارز وی فروتنی و تواضع نسبت به همنوعان بود که مصاحبت با اورا لذت بخش می کرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد و دین باوری دکتر زارع در افکار و رفتارشان زبانزد بود، یادآور شد: نگاه مهرورزانه دکتر زارع به همه به ویژه به بیماران از دیگر خصایص ویژه ایشان بود که الگویی از اخلاق عملی پزشکی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: دکتر زارع در دوران کرونا خوش درخشید، این بیمارستان در روزهای آغازین به سبب ماهیت فوق تخصصی می توانست درگیر کرونا نشود، اما دکتر زارع داوطلبانه در این وادی قدم گذاشتند.

زالی با اشاره به ایثارگری های دکتر زارع در طول دوران شیوع کرونا در بیمارستان لبافی نژاد یادآور شد: دکتر زارع یا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان «سرو سپید» در بیمارستان لبافی نژاد رونمایی شد

نشان «سرو سپید» در بیمارستان لبافی نژاد رونمایی شد