مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-19اقتصادي

تولید واکسن فخرا متوقف می شود/ مدیر پروژه: نه داوطلب داریم نه مشتری


ما توقع داشتیم بین 1000 تا 1500 داوطلب در روز داشته باشیم، اما این عدد به حدود 100 نفر رسیده است و از آنجا که در فاز سه حجم نمونه باید زیاد باشد، عملا چالش ایجاد شده است.

- تولید واکسن فخرا متوقف می شود/ مدیر پروژه: نه داوطلب داریم نه مشتری ما توقع داشتیم بین 1000 تا 1500 داوطلب در روز داشته باشیم، اما این عدد به حدود 100 نفر رسیده است و از آنجا که در فاز سه حجم نمونه باید زیاد باشد، عملا چالش ایجاد شده است.

مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: واکسن سازهای داخلی که الان در مرحله کارآزمایی بالینی هستند دچار چالش شده اند و روند مطالعه کارآزمایی بالینی کند شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا در ارتباط با برخی گزارش ها مبنی بر کاهش استقبال از مطالعات بالینی واکسن های داخلی گفت: بالاخره با حجم واکسیناسیونی که در کشور انجام شده که البته خوب است و ما از آن ناراضی نیستیم، تعداد داوطلبان کم شده است.

در حال حاضر سن واکسیناسیون از 12 سال به بالا اعلام شده و همه می توانند واکسن بزنند و طبیعتا انگیزه برای شرکت در مطالعات کم شده است و به همین دلیل واکسن سازهای داخلی که الان در مرحله کارآزمایی بالینی هستند دچار چالش شده اند و روند مطالعه کارآزمایی بالینی کند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن فخرا متوقف می شود/ مدیر پروژه: نه داوطلب داریم نه مشتری

تولید واکسن فخرا متوقف می شود/ مدیر پروژه: نه داوطلب داریم نه مشتری