مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-19ورزشي

همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی موفق برای هم افزایی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همکاری و هم افزایی ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان یک الگوی موفق و قابل قبول است.

- دکتر مظفر علیشایی در دیدار رییس جهاد دانشگاهی ایلام که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد، اظهار کرد: پیام هفته ی تربیت بدنی این است که کسانی که اهمیت کمتری به روزش می دهند از حالت سکون خارج شوند و ورزش را به یک رفتار پایدار تبدیل کنند.

وی با قدردانی از همکاری های جهاددانشگاهی گفت: خوشبختانه همکاری چند سال اخیر جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان در مرکز نوآوری و شکوفایی به خدمتی ماندگار و موثر برای جوانان دارای ایده و خلاق تبدیل شده است.

علیشایی با تقدیر از همکاری های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و رسانه ای جهاددانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه ی روزافزون این همکاری ها باشیم.

سیدغلامرضا حسینی رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این دیدار با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ، اظهار کرد: همکاری ها و هم افزایی های ورزش و جوانان را در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان، نمونه و الگویی کامل برای دیگر استان ها است.

وی گفت:امیدواریم با تداوم این فعالیت های مشترک بتوانیم زمینه فعالیت خلاقانه ی جوانان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی موفق برای هم افزایی است

همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی موفق برای هم افزایی است