مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19اقتصادي

رشد 93 درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 9 هزار و 993 میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دارا فرامرزی در جمع خبرنگاران گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 9 هزار و 993 میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.

نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 93 درصد رشد داشته است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 79 فقره پروانه بهره برداری معدن در استان، افزود: این معادن با سرمایه گذاری بیش از 880 میلیارد ریال و اشتغال 829 نفر، دارای بیش از یک میلیارد و 627 میلیون تن ذخیره معدنی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 43 فقره از این معادن فعال می باشند که در 6 ماهه نخست امسال ، قریب به یک میلیون و چهارصد هزار تن استخراج داشته اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: عمده مواد معدنی استان مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت، فسفات، سلستین، مارن و غیره است.

انتهای پیام/82024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 93 درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد

رشد 93 درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد