مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19سياسي

راهیان نور نیمه دوم سال از سر گرفته می شود


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:یادمان های دفاع مقدس برای میزبانی از مردم و زائرین کوی شهیدان در ایام اوج راهیان نور آماده هستند.

- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:یادمان های دفاع مقدس برای میزبانی از مردم و زائرین کوی شهیدان در ایام اوج راهیان نور آماده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نادر ادیبی که در یادمان شهدای عملیات کربلای پنج (شلمچه) سخن می گفت، بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون سراسری در کشور، اعزام های گروهی و کاروانی راهیان نور در نیمه دوم سال جاری با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی راه اندازی خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور تأکید کرد:طرح ریزی و اقدامات لازم به منظور حضور مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در یادمان های دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در حال انجام و پیگیری است.

همچنین یادمان های دفاع مقدس برای میزبانی از مردم و زائرین کوی شهیدان در ایام اوج راهیان نور آماده هستند.

سردار ادیبی اخیرا گفته بود:رویکرد جدیدی در ارائه امور فرهنگی و البته تکمیل زیرساخت ها در یادمان های دفاع مقدس خوزستان مد نظر داریم که امیدواریم با تدابیر استاندار انقلابی خوزستان که عضو خانواده معظم شهدا نیز هستند، بتوانیم به نتایج مطلوبی در این خصوص برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور نیمه دوم سال از سر گرفته می شود

راهیان نور نیمه دوم سال از سر گرفته می شود