مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19اقتصادي

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟


امروزه انتخاب درگاه پرداخت مناسب برای سایت به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار و یا افرادی که تمایل دارند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند تبدیل شده است.

- امروزه انتخاب درگاه پرداخت مناسب برای سایت به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار و یا افرادی که تمایل دارند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام زیبال، اگر به زبان خیلی ساده بخواهیم تفاوت این دو درگاه پرداخت اینترنتی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم، پیشنهاد میکنیم مسیر کسب وکار خود را مانند جاده ای که در یک مسافرت طی می کنید، تصور کنید.

همانطور که در مسیر خود به سمت یک مقصد مشخص چالش های زیادی را می بینید و تصمیمات درست و غلط می تواند در سلامت راه شما تاثیرگذاری زیادی داشته باشد، توسعه بیزینسی شما و افزایش نرخ فروش تان، مقصدی است که برای رسیدن به آن باید درست تصمیم گیری کنید.

اکنون یک دوراهی پیش پای شماست: درگاه پرداخت مستقیم بانکی یا درگاه پرداخت واسط صاحبان کسب و کار میتوانند به دو روش، از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت یا همان PSP ها و پرداخت یارهای مورد تایید بانک مرکزی، اقدام به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟