مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-19اقتصادي

کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان ایجاد می شود


رییس اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان از تاییدیه احداث کتابخانه برای شهرک قائم(عج) خبر داد و گفت: 7 هزار کتاب امسال به کتابخانه های عمومی تویسرکان اهدا شد.

- مهدی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان رتبه اول در سرانه زیربنا در استان همدان را متعلق به کتابخانه های عمومی این شهرستان دانست و اظهار کرد: 9 کتابخانه شهری و روستایی در شهرستان تویسرکان به جامعه هدف خود خدمات ارائه می دهد.

وی از اهدای حدود 7 هزار جلد کتاب از ابتدای سال تاکنون به کتابخانه های عمومی تویسرکان خبر داد و افزود: از این تعداد کتاب 4 هزار و 300 نسخه توسط خیر نیک اندیش خلیل الله بیات به کتابخانه بعثت روستای سید شهاب هدیه شده است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 350 نفر از تویسرکان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی و در رده سنی کودک، نوجوان و جوانان از 22 خردادماه با محوریت فضای مجازی آغاز شده و فرصت نهایی برای شرکت نیز یکم آبان است.

وی به کسب رتبه برتر کشوری به عنوان برگزیده نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان دوست من کتاب توسط اعضای کتابخانه بامداد اشاره کرد و برگزاری پویش معرفی کتاب توسط کتابداران هر کتاب، یک کتابخوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان ایجاد می شود

کتابخانه عمومی در شهرک قائم(عج) تویسرکان ایجاد می شود