مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-19اقتصادي

120 میلیارد برای ایجاد بازارچه صنایع دستی در گلستان اختصاص یافت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: حدود 120 میلیارد ریال به ایجاد بازارچه های صنایع دستی در گلستان اختصاص یافت.

- ، احمد تجری بعدازظهر سه شنبه در چهارمین دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد صنایع دستی اظهارکرد: با توجه به مطرح بودن گلستان به عنوان یکی از قطب های مهم نساجی سنتی کشور و برخورداری از هنرمندان بسیاری در این رشته، اداره کل میراث فرهنگی گلستان دوره های توانمندسازی را برای فعالان صنایع دستی در رشته نساجی سنتی با همکاری تشکل ها برگزار کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: این رویداد با هدف توان افزایی هنرمندان نساجی سنتی استان به مدت دو روز در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در روز نخست کارگاه توانمندسازی جوامع محلی با حضور هنرمندان فعال غرب استان در رشته نساجی سنتی با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در حسینیه روستای بالاجاده شهرستان کردکوی برگزار شد.

تجری عنوان کرد: در دوره های توانمندسازی به دنبال ایجاد زنجیره ای کامل از تأمین مواد اولیه تا عرضه و فروش هستیم و امیدواریم با تداوم روند توانمندسازی جوامع محلی و تشکل ها در روستاهای هدف استان، زمینه رونق فعالیت هنرمندان صنایع دستی، ایجاد کسب وکار و اشتغال پایدار، رونق اقتصاد روستاهای هدف و کوچ مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 میلیارد برای ایجاد بازارچه صنایع دستی در گلستان اختصاص یافت

120 میلیارد برای ایجاد بازارچه صنایع دستی در گلستان اختصاص یافت