مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-19سياسي

جشنواره روایتگری «ماجرای روز سی ام» توسط دانش آموزان همدان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره روایتگری «ماجرای روز سی ام» در همدان گفت: دانش آموزان انجمنی در بیش از 100 مسجد شهر حماسه 30 مهر را روایتگری می کنند.

- محمدصالح جباری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در راستای بزرگداشت حماسه 30 مهر امسال از ظرفیت خود دانش آموزان استفاده خواهد شد اظهار کرد: دانش آموزان با تشکیل گروه های انجمنی در مساجد همدان به روایتگری این حماسه می پردازند که در این راستا کارگاه هایی برای آموزش روایتگری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه انتقال پیام و جریان حماسه 30 مهر به دانش آموزان یکی از دغدغه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است خاطرنشان کرد: این مهم نیازمند همکاری سایر دستگاه هاست تا شاهد رشد جامعه دانش آموزی باشیم و این اتفاق حاصل نخواهد شد مگر با تقویت حس انقلاب در دانش آموزان.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با اشاره به برگزاری پویش 1000 نفری من همان دانش آموزان سی مهر 57 هستم گفت: سال گذشته با مشارکت خوب دانش آموزان در پویش همراه بودیم و امسال نیز به همت همین دانش آموزان شاهد روایتگری این حماسه در مساجد سطح شهر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره روایتگری «ماجرای روز سی ام» توسط دانش آموزان همدان

جشنواره روایتگری «ماجرای روز سی ام» توسط دانش آموزان همدان