مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-19سياسي

4000 مرگ زودرس سالانه در پایتخت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور در صحن شورای ششم تهران اظهارداشت: برخی از حوادث و بلایا ناگهانی به وقوع می پیوندند مانند زلزله و یکی از دلایل آسیب پذیر بودن شهرها در مقابله با حوادث و بلایا، - عضو شورای شهر تهران با اشاره به وقوع حدود 4000 مرگ زودرس سالانه در پایتخت گفت: برخورد قاطع با دستگاه ها و وزارتخانه هایی که به وظیفه خود جهت مقابله با آلودگی هوا عمل نکنند، لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور در صحن شورای ششم تهران اظهارداشت: برخی از حوادث و بلایا ناگهانی به وقوع می پیوندند مانند زلزله و یکی از دلایل آسیب پذیر بودن شهرها در مقابله با حوادث و بلایا، همین مسئله است که حادثه خبر نمی کند.

وی افزود: ولی در این میان مواردی است که قابل پیش بینی و پرتکرار بوده و من امروز می خواهم مسئله ای را بیان کنم تا شاید بتوانیم از شدت غافلگیر شدن شما عزیزان و دیگر مدیران کم کنیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پدیده آلودگی هوا یکی از رهاوردهای توسعه صنعتی که با افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی و توسعه حریم شهرها، تردد بی قاعده خودروهای شخصی و مصرف بالای سوخت به یکی از بحرانی ترین معضلات شهری بلکه ملی تبدیل شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 مرگ زودرس سالانه در پایتخت!

4000 مرگ زودرس سالانه در پایتخت!