مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-19سياسي

هفته وحدت فرصت اتخاذ راهکار برای زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک است


لازم است در هفته وحدت، با بررسی مفهوم وحدت و مشخص ساختن معنای منطقی و جامع آن، عوامل بازدارنده و موانع تحقق وحدت امت اسلامی را به طور دقیق تر شناسایی کرده و هفته وحدت به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت .

- ایسنا/کرمان امام جمعه روداب استان کرمان گفت: لازم است در هفته وحدت، با بررسی مفهوم وحدت و مشخص ساختن معنای منطقی و جامع آن، عوامل بازدارنده و موانع تحقق وحدت امت اسلامی را به طور دقیق تر شناسایی کرده و هفته وحدت به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و در جهت زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک اقدام کنند.

حجت الاسلام علی بهروزه در گفت و گو با ایسنا در رابطه با اتحاد بین شیعیان و اهل سنت اظهار کرد: اتحاد شیعه و سنی که به عبارتی تقریب مذاهب هم نامیده می شود یک شیوه مستمر در بین اهل بیت(علیهم السلام) بوده و حضرت امام خمینی (ره ) و حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی) نیز همواره این موضوع را بیان و بر آن تاکید موکد داشته و دارند.

وی افزود: اهل سنت و تشیع در واقع برادران دینی و اسلامی یکدیگر با نقاط مشترک بسیار زیاد هستند بنابراین باید تلاش شود تا با تقویت زیرساخت های مهم نزدیکی و تقریب مذاهب از تجارب و تعابیر علماء در این زمینه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت فرصت اتخاذ راهکار برای زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک است

هفته وحدت فرصت اتخاذ راهکار برای زدودن اختلافات و مقابله با دشمن مشترک است