مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-19سياسي

شب های تاریک تلویزیون/ ریل سریال سازی در صداوسیما تغییر خواهد کرد؟


رعنا مقیسه؛ سراغ خاطره بازی و نوستالژی اگر نرویم، سریال های تلویزیون همیشه یکی از مهمترین دلایل مخاطبان برای دنبال کردن صداوسیما به حساب آمده اند.

- گزارش دانشجو از روند سریال سازی و عملکرد سیمافیلم در سال های اخیر؛ شب های تاریک تلویزیون/ ریل سریال سازی در صداوسیما تغییر خواهد کرد؟ به بهانه تغییرات جدید صداوسیما و اخبار جدیدی که از روند سریال سازی در سازمان به گوش می رسد، به عملکرد مرکز سیمافیلم در زمان مدیریت جواد رمضان نژاد و کیفیت سریال های تلویزیونی در سال های اخیر پرداختیم.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- رعنا مقیسه؛ سراغ خاطره بازی و نوستالژی اگر نرویم، سریال های تلویزیون همیشه یکی از مهمترین دلایل مخاطبان برای دنبال کردن صداوسیما به حساب آمده اند.

حتی بسیاری از سریال های قدیمی هنوز دلیل مهمی برای خانواده های ایرانی مخاطب تلویزیون محسوب می شود تا همچنان به سراغ تلویزیون بیایند.

افول کیفیت سریال های تلویزیونی، اما آنقدر در سال های اخیر پررنگ بوده است که مخاطبان، منتقدان و رسانه ها را بار ها در این باره هم نظر کرده است.

واقعیت این است که به نسبت سال ها و دهه های قبل در مجموع سریال های شبکه های سراسری تلویزیون به شدت دچار افت کیفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های تاریک تلویزیون/ ریل سریال سازی در صداوسیما تغییر خواهد کرد؟

شب های تاریک تلویزیون/ ریل سریال سازی در صداوسیما تغییر خواهد کرد؟