مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-19اقتصادي

فروش کفش ایرانی با نام و ظاهر برندهای معروف جهان


رییس انجمن صنفی کارفرمایی کفش و صنایع وابسته ایران از هدف گذاری برای تولید یک میلیارد جفت کفش خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که بخشی از کپی کالاهای خارجی که در بازار ایران با عنوان کالای خارجی های کپی فروخته می شود، - رییس انجمن صنفی کارفرمایی کفش و صنایع وابسته ایران از هدف گذاری برای تولید یک میلیارد جفت کفش خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که بخشی از کپی کالاهای خارجی که در بازار ایران با عنوان کالای خارجی های کپی فروخته می شود، در داخل تولید شده و فقط برند خارجی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اژدرکش در نشست خبری با اشاره به اشتغال مستقیم 200 هزار نفر در تولید و 200 تا 300 هزار نفر در توزیع کفش و صنایع وابسته، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران، بازار دو میلیارد جفتی کفش در منطقه وجود دارد، اما سهم ایران از این بازار 700 میلیون جفت است.

وی هدف انجمن را رسیدن به تولید یک میلیارد جفت کفش در سال عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بر اساس آمار غیر رسمی، تولید کفش در سال 250 میلیون جفت است، اما توان تولید تا 500 میلیون جفت تخمین زده می شود.

رییس انجمن صنفی کارفرمایی کفش، ساماندهی تولید و توزیع و ورود به بازارهای جدید صادراتی از جمله آسیای میانه، حاشیه خلیج فارس و سی آی اس را از جمله راه های رسیدن به افزایش تولید عنوان کرد و گفت: همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کفش ایرانی با نام و ظاهر برندهای معروف جهان

فروش کفش ایرانی با نام و ظاهر برندهای معروف جهان