مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-19سياسي

انتقاد محسنی بندپی به لغو دورکاری و احتمال پیک ششم


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لغو دورکاری گفت: لغو صد درصدی دورکاری به معنای باز کردن آغوشمان برای پیک ششم است.

- محمد علی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لغو دورکاری در استان تهران اظهار کرد: ایمنی جمعی بعد از حداقل تزریق دو دوز واکسن آن هم حداقل به 70 درصد جامعه حاصل می شود که ما تا رسیدن به این میزان فاصله داریم.

از طرفی دیگر بعد از تزریق دوز دوم نیز دو هفته باید زمان بگذرد تا در فرد ایمنی ایجاد شود.

وی ادامه داد: سوال این است که آیا همه مردم دو دوز واکسن کرونا تزریق کردند که پاسخ آن منفی است و این که آیا همه افراد در زمان خود توانسته اند دوز دوم را دریافت کنند با این شرایط منطق حکم می کند با احتیاط بیشتری جلو رویم و خودمان آغوشمان را برای پیک ششم باز نکنیم لذا لغو 100 درصدی دورکاری به معنای استقبال از پیک ششم و حتی کاهش بهره وری است.

ایمنی جمعی بعد از حداقل تزریق دو دوز واکسن آن هم حداقل به 70 درصد جامعه حاصل می شود که ما تا رسیدن به این میزان فاصله داریم.

از طرفی دیگر بعد از تزریق دوز دوم نیز دو هفته باید زمان بگذرد تا در فرد ایمنی ایجاد شوداین نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان این که از 25 سال پیش کشورهای دنیا بحث دورکاری و کار در منزل را در پیش گرفته اند، اظهار کرد: کاهش هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محسنی بندپی به لغو دورکاری و احتمال پیک ششم

انتقاد محسنی بندپی به لغو دورکاری و احتمال پیک ششم