مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-19ورزشي

توسعه جشنواره محلی ورزش در دستور کار


معاون شهردار تهران با اشاره اکنون بیش از 21 هزار معتاد متجاهر در تهران داریم گفت: ورزش بهترین حوزه برای توقف چرخه آسیب های اجتماعی است و هرچه در ورزش هزینه شود اسراف نیست و سرمایه گذاری است.

- ، بیست و هشتمین نشست هم اندیشی و تبادل تجربه مدیران ورزش شهرداری های کلانشهرهای کشور به میزبانی سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست، امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی برای توسعه ورزش شهروندی در کلانشهرها وجود دارد، گفت: یکی از این ظرفیت های مهم همراهی وزیر ورزش و جوانان با مدیران ورزش کلانشهرها است که با توجه به حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت، می توان موضوعات مختلف ورزش شهروندی را از طریق دولت نیز دنبال کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها در ادوار گذشته توجه زیادی به کالبد شهر کردند و اکنون باید با روح شهر توجه دوچندان کرد، افزود: جان شهرهای ما به خطر افتاده و آسیب های اجتماعی امروز در شهر به دلیل کم توجهی به روح شهر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

توکلی زاده با اشاره اکنون بیش از 21 هزار معتاد متجاهر در تهران داریم که آسیب بسیار جدی است و باید کارهای فرهنگی و ایجابی در این زمینه انجام داد، گفت: ورزش بهترین حوزه برای توقف چرخه آسیب های اجتماعی است و هرچه در ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه جشنواره محلی ورزش در دستور کار

توسعه جشنواره محلی ورزش در دستور کار