مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-19سياسي

اسراییل دشمن اصلی وحدت جامعه اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی اسراییل دشمن اصلی وحدت جامعه اسلامی است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی اسراییل دشمن اصلی وحدت جامعه اسلامی است.

عباس سروری در نشست امروز(27 مهر) ستاد هماهنگی برگزاری هفته وحدت در کرمانشاه، اظهارکرد: تمام تفرقه ها و فتنه انگیزی ها در جهان اسلام توسط اسراییل طراحی می شود و بدنبال راه اندازی تفرقه افکنی و طایفه گرایی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه وحدت کنونی بین شیعه و سنی در کشور ما را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: نامگذاری این هفته دستاوردهای خوبی را در کشور ما به همراه داشته، بگونه ای که امروز در بحث وحدت بین شیعه و سنی نگرانی نداریم و سالهاست که این وحدت برقرار است.

وی تاکید کرد: با این حال باید همواره مراقب فتنه های دشمنان باشیم که البته با هوشیاری مقام معظم رهبری، مسئولین نظام و مردم کشورمان تاکنون توطئه های دشمنان را خنثی کرده ایم.

سروری در ادامه با اشاره به فرامرزی بودن نامگذاری هفته وحدت، اعلام کرد: هم مرز بودن کرمانشاه با کشور عراق این بستر را فراهم کرده تا بتوانیم مقوله هفته وحدت را با نگاهی فرامرزی ببینیم و به فکر تبادل نظر و اندیشه و اجرای طرح ها و ایده های مناسب خارج از مرزهای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل دشمن اصلی وحدت جامعه اسلامی است

اسراییل دشمن اصلی وحدت جامعه اسلامی است