مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-19سياسي

مصدر تشریع همه مسلمانان قرآن و سیره رسول الله(ص) است


مصدر تشریع همه مسلمانان قرآن و سیره رسول الله(ص) بوده و تمامی مبانی ما از این دو مصدر نشأت گرفته است لذا دلیلی برای اختلاف و تقابل وجود ندارد.

- ، ماموستا امین راستی روز سه شنبه در همایش نقش شهید سلیمانی در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس که در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب که وحدت سرلوحه و بزرگترین فصل انقلاب اسلامی بود دشمنان خوب متوجه شده بودند که اگر پایه های این وحدت تقویت شود مشکلات عدیده ای برای آنها به وجود خواهد آمد لذا با هزینه های هنگفت اقدام به زنده کردن اختلاف های کهنه و فراموش شده و ایجاد فتنه های جدید کردند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار برای اینکه منافع خودشان را در منطقه تأمین کنند اقدام به زنده کردن اختلافات کهنه در بین اقوام و مذاهب اسلامی در منطقه کردند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: امام راحل به عنوان معمار کبیر انقلاب از دریچه درایت و عرفان و بصیرت خود متوجه خباثت استکبار جهانی شده بود و تربیت نسل جوان و متعهد را سرلوحه امور قرار داده بود تا این نسل جوان از انقلاب دفاع کند.

وی افزود: ویژگی این نسل ایمان راسخ به خدا و نفی هرگونه استکبار بود و با تکیه بر همین ویژگی شاهد بروز و ظهور افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدر تشریع همه مسلمانان قرآن و سیره رسول الله(ص) است

مصدر تشریع همه مسلمانان قرآن و سیره رسول الله(ص) است