مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-19اقتصادي

81 درصد راه های روستایی کشور آسفالت شده است


معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از راه های روستایی کشور آسفالت شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، خداداد مقبلی، معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای صبح امروز، در حاشیه بازدید از پروژه ها راهداری البرز ویژه راه های روستایی، با اشاره به اینکه میانگین ضریب برخورداری کشور از راه های روستایی آسفالته را حدود 81 درصد است، گفت: میانگین ضریب برخورداری استان البرز از راه های روستایی 92 درصد ارزیابی شد که خوشبختانه این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

این مقام مسؤول بیان کرد: در حال حاضر طالقان کمترین ضریب برخورداری از راه های روستایی آسفالته را در بین شهرستان های استان دارد که باز هم در مقایسه با میانگین کشوری در جایگاه بهتری قرار دارد.

مقبلی با تاکید براینکه برای ساخت راه های روستایی طالقان نیاز است تا مسؤولان استانی برای توزیع اعتبارات، این شهرستان را در اولویت قرار دهند، گفت: اگر این مهم تحقق یابد به زودی همه روستاهای این  شهرستان نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه درحال حاضر از 262 روستای البرز، 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 درصد راه های روستایی کشور آسفالت شده است

81 درصد راه های روستایی کشور آسفالت شده است