مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-19ورزشي

تمام فعالیت های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد


رییس فدراسیون والیبال در جلسه ای با سرمربی تیم ملی ایران ضمن قدردانی و حمایت از تلاش ها و برنامه ریزی های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده سازی تیم ملی بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 تهیه و تنظیم کند.

- رییس فدراسیون والیبال در جلسه ای با سرمربی تیم ملی ایران ضمن قدردانی و حمایت از تلاش ها و برنامه ریزی های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده سازی تیم ملی بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 تهیه و تنظیم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر ایرانی رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا پایان المپیک 2024 با توجه به هدف گذاری و اولویت های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.

داورزنی اظهار کرد: تیم ملی والیبال بزرگسالان اولویت نخست فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فعالیت های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد

تمام فعالیت های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد