مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19سياسي

«هنر ایران» در اکسپوی دوبی چه می کند؟/ توضیح درباره نحوه انتخاب


یکی از مدیران بنیاد فرهنگی هنری رودکی درباره نحوه برگزاری رویدادهای هنری و حضور هنرمندان در پاویون کشور جمهوری اسلامی ایران در اکسپوی دوبی 2022 توضیحاتی را ارائه داد.

- امید صدیق مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری اکسپوی دوبی که طی روزهای اخیر با حضور نمایندگان کشورها در بخش های مختلف فرهنگی و صنعتی در جریان است به جزییات نحوه فعالیت های فرهنگی پاویون جمهوری اسلامی ایران در این رویداد گفت: حوزه اکسپو، با توجه به نقش و جایگاه این رویداد بین المللی میان دستگاهی است؛ این رویداد اهداف متعددی را در حوزه فرهنگی، هنری و گردشگری دنبال می کند و این آوردگاه جهانی فرصتی برای تعامل اقتصادی نیز هست، پس نمی توان پیوست اقتصادی را نیز در این رویداد نادیده گرفت.

با این تفضیل بنیاد فرهنگی هنری رودکی به عنوان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی رویدادهای هنری در پاویون ایران است.

بنیاد رودکی مسئول مستقیم رویدادهای هنری اکسپوی دوبی است وی در پاسخ به این پرسش که آیا فقط بنیاد فرهنگی هنری رودکی متولی اجرای برنامه های فرهنگی در پاویون جمهوری اسلامی ایران است؟ افزود: بر مبنای این مسئولیت، از ماه ها پیش اتاق فکر و به نوعی شورای راهبردی رویدادهای فرهنگی هنری در بنیاد شکل گرفته و با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر ایران» در اکسپوی دوبی چه می کند؟/ توضیح درباره نحوه انتخاب

«هنر ایران» در اکسپوی دوبی چه می کند؟/ توضیح درباره نحوه انتخاب