مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19سياسي

خضریان: مجلس در حذف رانت قضات و نمایندگان مصمم است


سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اشاره به حذف رانت قضات برای وکالت گفت: بر اساس مصوبه مجلس قضات همچنان می توانند وکیل شوند اما دیگر رانتی ندارند، آن ها باید مثل بقیه افراد در آزمون شرکت کرده و حد نصاب نمره را کسب کنند لذا دیگر از میان برهای قانونی خبری نیست.

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اشاره به حذف رانت قضات برای وکالت گفت: بر اساس مصوبه مجلس قضات همچنان می توانند وکیل شوند اما دیگر رانتی ندارند، آن ها باید مثل بقیه افراد در آزمون شرکت کرده و حد نصاب نمره را کسب کنند لذا دیگر از میان برهای قانونی خبری نیست.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا درباره حذف رانت نمایندگان مجلس و قضات برای وکیل شدن گفت: مجلس در طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به دنبال این بود با تعارض منافع مبارزه کند و برای همین هم اختیار تعیین ظرفیت را از وکلا گرفت و هم رانت نمایندگان و قضات برای وکیل شدن را حذف کرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس مسئله شخصی با اصناف یا اقشار مختلف مانند وکلا ندارد، بلکه فقط در مبارزه با رانت جدی هستند و حذف رانت خود نمایندگان گواه این مسئله است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 خاطر نشان کرد: ما برای قضات همچون سایر اقشار احترام قائلیم اما این دلیل نمی شود که تعارض منافع آن ها را در این موضوع نادیده بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: مجلس در حذف رانت قضات و نمایندگان مصمم است

خضریان: مجلس در حذف رانت قضات و نمایندگان مصمم است