مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-19بين الملل

هشدار عفو بین الملل نسبت به سرکوب آزادی بیان در دوران کرونا


گروه عفو بین الملل، امروز (سه شنبه) هشدار داد که حکومت های سرکوبگر جهان، از همه گیری کرونا برای سرکوب آزادی بیان و استقلال رسانه ها سوءاستفاده کرده اند.

- گروه عفو بین الملل، امروز (سه شنبه) هشدار داد که حکومت های "سرکوبگر" جهان، از همه گیری کرونا برای سرکوب آزادی بیان و استقلال رسانه ها سوءاستفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دویچه وله، در این گزارش که با نام مسکوت و تحریف شده: مخاطره علیه آزادی بیان در کوود-19 منتشر شده است، به تعدادی از اقدامات اعلام شده توسط دولت های سراسر جهان اشاره شده است که از سال 2020 محدودیت های بی سابقه ای بر سر راه آزادی بیان ایجاد کرده اند.

مدیر ارشد عفو بین الملل در زمینه مددجویان و خط مشی ها می گوید: کانال های ارتباطی هدف گرفته شده، رسانه های اجتماعی سانسور و رسانه ها بسته شده اند.

وی همچنین افزود به دلیل نبود پوشش خبری مناسب، ممکن است افرادی کشته شده باشند.

در گزارش عفو بین الملل آمده است: آن دسته از دولت هایی که مدتهاست بر آنچه در اجتماع منتشر می شود، از طریق قوانین محدودکننده، اعمال کنترل کرده اند، از کرونا به عنوان بهانه دیگری برای اعمال قوانینی استفاده کرده اند که موجب سانسور و ساکت کردن انتقادات، بحث و به اشتراک گذاری اطلاعات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عفو بین الملل نسبت به سرکوب آزادی بیان در دوران کرونا

هشدار عفو بین الملل نسبت به سرکوب آزادی بیان در دوران کرونا