مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-19سياسي

طراحان لباس باید با سلیقه نوجوانان در انتخاب لباس آشنا شوند


برای طراحی لباس نوجوانان ما باید توجه کنیم که این قشر چه نوع لباسی دوست دارند تا آن را با عرف و چارچوب جامعه خود تطبیق داده و یک لباس خوب طراحی کنیم.

- ایسنا/زنجان یک طراح لباس زنجانی گفت: برای طراحی لباس نوجوانان ما باید توجه کنیم که این قشر چه نوع لباسی دوست دارند تا آن را با عرف و چارچوب جامعه خود تطبیق داده و یک لباس خوب طراحی کنیم.

فریبا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طراحی لباس برای قشر نوجوان، اظهار کرد: خلا وجود لباس مناسب و طراحی برای قشر نوجوان، نه تنها در استان ما بلکه در کل کشور احساس می شود و در حال حاضر تهیه لباس برای نوجوانان مخصوصا دختران نوجوان برای خانواده ها سخت شده است.

وی افزود: وجود لباس مناسب و انتخاب درست، در شکل گیری شخصیت نوجوانان و مدل رفتاری آن ها موثر بوده، به همین دلیل طراحی لباس مناسب برای این سن مهم است و اگر این مسئله به درستی انجام نشود کم کم نوجوانان در انتخاب لباس از فرهنگ اصیل ایرانی دور خواهند شد.

این طراح لباس تصریح کرد: برای طراحی لباس نوجوانان ما باید توجه کنیم که این قشر چه نوع لباسی دوست دارند تا آن را با عرف و چارچوب جامعه خود تطبیق داده و با در نظر گرفتن سلیقه نوجوانان و فرهنگ جامعه، لباس را طراحی کنیم و اجازه ندهیم که نوجوانان در لباس پوشیدن از فرهنگ خودمان دور شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحان لباس باید با سلیقه نوجوانان در انتخاب لباس آشنا شوند

طراحان لباس باید با سلیقه نوجوانان در انتخاب لباس آشنا شوند