مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-19سياسي

جمع آوری و سازماندهی سگ های بلاصاحب در بوشهر آغاز شد


رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر گفت: جمع آوری و سازماندهی سگ های بلاصاحب در بوشهر آغاز شد.

- ، حمیده خاتون هلال بحر ظهر سه شنبه در ارائه گزارش به مردم بوشهر اظهار داشت: مشکل سایت دفع پسماند بوشهر یک مسئله 30 ساله است که نشست های متعددی در مورد آن برگزار شده است.

وی اضافه کرد: هرچند اقدامات مقدماتی در دستور کار شهرداری قرار گرفته اما به نظر می رسد بهترین گزینه برای حل این مشکل انتقال سایت به مکان دیگری باشد که این مستلزم همراهی فرمانداری و استانداری با تشکیل کارگروه و اختصاص بودجه مورد انتظار است.

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر با بیان اینکه مشکل سگ های بلاصاحب که امنیت و آسایش شهروندان ما را دچار مشکل کرده در دستور کار کمیسیون بهداشت و سلامت شورا قرار دارد و نشست های متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.

هلال بحر بیان کرد: پیرامون موضوع جمع آوری سگ های بلاصاحب نشست های با شهرداری، جناب فرماندار، مرکز بهداشت، محیط زیست و دامپزشکی گرفته شد و معاون خدمات شهری نیز بازدیدی از کمپ سگ های بلاصاحب یکی از استان ها داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه واگذاری این کار به پیمانکار قبل با شواهد وضع موجود نتوانسته رضایتمندی ایجاد کند در فاز اول با انتخاب پیمانکار جدید مقرر شد طی 15 روز آینده مناقصه برگزار و کار جمع آوری سگ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و سازماندهی سگ های بلاصاحب در بوشهر آغاز شد

جمع آوری و سازماندهی سگ های بلاصاحب در بوشهر آغاز شد