مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-19سياسي

صفایی: دولت بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند


نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند و در بودجه 1401 مردم به خوبی دیده شوند.

- نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند و در بودجه 1401 مردم به خوبی دیده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صفایی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: دولت محترم بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند و در بودجه 1401 مردم به خوبی دیده شوند.

وی افزود: وزارت خارجه به دیپلماسی اقتصادی به ویژه با کشورهای همسایه توجه ویژه ای داشته باشد که این دیپلماسی نیازمند همکاری وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، علوم و بهداشت و درمان است.

نماینده مردم گناباد در ادامه در رابطه با حوزه انتخابیه اش بیان کرد: از اقدام وزیر جهاد کشاورزی و دکتر قادری فرد برای خرید تضمینی زعفران سپاسگزارم و تقاضا دارم این اقدام خوب به خوبی هم اجرا شود.

صفایی در ادامه از ستاد مدیریت بحران خواست که برای آبیاری زعفران در این سال خشک به کشاورزان کمک کند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: نظام صنفی کشاورزی و نظام دامپزشکی در حال حاضر کانون باج خواهی از کشاورزان، دامداران و مرغداران شده است که تقاضا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفایی: دولت بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند

صفایی: دولت بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند