مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-19سياسي

دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان برگزار شد


همزمان با آغاز هفته وحدت، دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان و نهمین یادواره شهید لگزایی در زاهدان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز هفته وحدت، دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان و نهمین یادواره شهید لگزایی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که سران طوایف و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، گفت: شهدا با خدای خود معامله کرده اند و هدف آنها، سربلندی میهن و حفظ وحدت بین مردم بوده است.

سردار کرمی افزود: تمام تلاش دشمن بخصوص صهیونیزم، ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی است که باید با پیروی از راه شهدا، در انسجام و اتحاد مسلمانان بیشتر بکوشیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خداست این راه دلدادگی که شهدا طی کردن راه سعادت و خوشبختی است.

وی بیان کرد: شهدا عمل صالح انجام دادند و در راه حق صبر و استقامت کردن و اگر امروز در جامعه امنیت بوده و اهداف انقلاب خوب پیش می رود به برکت خون همین شهدا است که نترسیدند و با توکل به خدا با دشمن مبارزه و پیروز شدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز یهود بعنوان دشمن اصلی بدنبال تفرقه در دنیای اسلام است چون از وحدت در هراس بوده گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان برگزار شد

دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان برگزار شد