مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-19سياسي

پیشگامی خیران دزفولی در مرمت و حفظ میراث خوزستان


نماینده مؤسسه خیریه محبان راه نیک نجات دزفول گفت: ورود خیران دزفولی به مباحث میراث فرهنگی و تلاش برای مرمت و بازپیرایی آثار تاریخی، نه تنها به رونق اقتصاد گردشگری در این شهر کمک می کند بلکه به انتقال این تفکر فرهنگی در دیگر شهرهای استان خوزستان نیز سرعت .

- ایسنا/خوزستان نماینده مؤسسه خیریه محبان راه نیک نجات دزفول گفت: ورود خیران دزفولی به مباحث میراث فرهنگی و تلاش برای مرمت و بازپیرایی آثار تاریخی، نه تنها به رونق اقتصاد گردشگری در این شهر کمک می کند بلکه به انتقال این تفکر فرهنگی در دیگر شهرهای استان خوزستان نیز سرعت بخشیده و به سرمایه گزاران فرهنگی جرأت ریسک پذیری تازه ای می دهد.

شهاب الدین عصاره نماینده مؤسسه خیریه محبان راه نیک نجات دزفول امروز 27 مهر 1400 در تشریح دلایل ورود این مؤسسه به حوزه مباحث میراث فرهنگی و عقد تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در پروژه مرمت پل تاریخی دزفول گفت: فعالیت های بی شمار مؤسسه راه نیک در مباحث عمرانی گواه این حقیقت است که عمده ترین دغدغه ما، تلاش در زمینه یاری رسانی به جامعه و کمک به اصلاح زیرساخت های فرهنگی ـ اجتماعی کشور است.

این مؤسسه از آغاز به کار تاکنون، پروژه های عمرانی بی شماری را در بحث مدرسه سازی، بیمارستان سازی، مکان های آموزشی و کارگاه های فنی و حرفه ای تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی خیران دزفولی در مرمت و حفظ میراث خوزستان

پیشگامی خیران دزفولی در مرمت و حفظ میراث خوزستان