مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-19اجتماعي

تصویب اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان؛ به زودی


مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای ایفای مهمترین نقش انجمن اولیاء و مربیان، اساسنامه جدید این انجمن برای امر مشارکت خانواده ها در نظام تعلیم و تربیت به زودی تصویب می شود.

- مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای ایفای مهمترین نقش انجمن اولیاء و مربیان، اساسنامه جدید این انجمن برای امر مشارکت خانواده ها در نظام تعلیم و تربیت به زودی تصویب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورعلی عباسپور در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان ، که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه خانواده، جایگاه مهمی در نظام تعلیم و تربیت محسوب می شود، زیرا یکی از عرصه های مهم تعلیم و تربیت خانواده است و باید بین معلمان، مربیان و خانواده، تعامل دوسویه ایجاد شود.

وی با بیان ایفای نقش انجمن اولیا و مربیان در هر مدرسه، افزود: در تمام نظام های آموزشی رابطه بین خانه و مدرسه یکی از مسائل اصلی است و ما در این هفته در تلاشیم تا به این امر بیشتر از گذشته توجه کنیم.

عباسپور ادامه داد: تحولات روزافزون در عرصه های مختلف و افزایش آگاهی خانواده ها باعث شده است در روش های گذشته تجدید نظر کرده و ساز و کارهای جدید و مشخصی را برای پاسخگویی به نیازهای تربیتی، برنامه ریزی کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان؛ به زودی

تصویب اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان؛ به زودی