مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-19دانش

دستگاه قضایی حامی مطالبه گری ها و انتقادات سازنده رسانه هاست


رییس دادگستری شهرستان شهربابک با اشاره به تفاوت تخریب و نقد گفت: دستگاه قضایی با تمام قوا حامی مطالبه گری ها و انتقادات سازنده رسانه ها است.

- ، احسان بهجتی پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با تاکید بر ضرورت افزایش سواد حقوقی در شهرستان شهربابک بیان داشت: اضافه شدن رشته حقوق در دانشگاه آزاد شهربابک قطعاً اثر بخشی ویژه ای در دستیابی به آگاهی مردم به مسائل حقوقی خواهد داشت.

وی افزایش آگاهی حقوقی مردم را عاملی برای کاهش مطالبه گری های بی اساس و پیگیری هایی که در چارچوب قانون نمی باشند دانست و افزود: سطح علمی شهرستان شهربابک بسیار بالاست ولی آگاهی پایین مردم به مسائل حقوقی باعث ایجاد تنش های بسیاری در جامعه می شود.

بهجتی رسانه ها را خط مقدم حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه دانست و اظهار داشت: بیان واقعیت ها بدون قصد تخریب، بیان محاسن در کنار معایب، عدم ایجاد تنش در اذهان عمومی و رعایت کرامت انسانی باید در کنار مطالبه گری، مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

رییس دادگستری شهرستان، قانون را پشتیبان رسانه ها دانست و گفت: اگر مرز بین تخریب و نقد شناخته و رعایت شود، دستگاه قضایی با تمام قوا حامی مطالبه گری ها و انتقادات سازنده رسانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی حامی مطالبه گری ها و انتقادات سازنده رسانه هاست

دستگاه قضایی حامی مطالبه گری ها و انتقادات سازنده رسانه هاست