مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-19سياسي

شهدا در مسیر حق استقامت کردند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: شهدا در مسیر حق استقامت کردند و سختی های مسیر را گذراندند و البته سرعت و سبقت برای شهدا بسیار مهم بود و برای کسب خوبی ها و پاسداری از ارزش ها از همه سبقت گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تشییع شهید والامقام مهدی مکرمی در گلزار مطهر شهدای خمین اظهار کرد: شهدای مدافع امنیت و حرم سنگرهای نبرد را تبدیل به مساجد و میدان های جهاد خود را با بانگ تکبیر، محل حلول ملائکه الله کردند.

وی افزود: همه ما در سه حوزه احساسات و عواطف، اندیشه و فکر، منش و روش تاثیرگذار و تاثیرپذیر هستیم و لذا در این سه حوزه باید به شهدا اقتدا کنیم.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا جاودانه هستند، شهدا ناظر و آگاه هستند و گواهی دهنده می باشند و آیه مبارکه وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ به می خورند و انبیاء الهی زمانی که به شهید می رسند اگر سواره باشند پیاده می شوند و در کنار شهید قرار می گیرند.

کریمی گفت: شهید سعید و سعادتمند است و سعادت یعنی شهید و اگر ما به دنبال سعادت هستیم راه سعادت از مسیر شهدا است و لذا باید شهید را الگو خود ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در مسیر حق استقامت کردند

شهدا در مسیر حق استقامت کردند