مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-19اجتماعي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفا و آموزش و پرورش خوی


به منظور استفاده از توانمندی های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان خوی در بهینه سازی مصرف آب، تفاهم نامه همکاری در امر سازگاری با کم آبی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی، اظهار داشت: با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود آب شرب شهرستان خوی این شرکت بر استفاده از توانمندی های دستگاه های مختلف به منظور سازگاری با کم آبی تاکید کرد که در این راستا بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب خوی برای توسعه همکاری های مشترک در زمینه مدیریت مصرف آب، استفاده سالم و پایدار از آب و نقش دانش آموزان و خانواده های آن ها به امضا رسید.

وی به همکارهایی که در قالب این تفاهم نامه باید اجرایی شود پرداخت و افزود: با همکاری سازمان دانش آموزی، تعدادی از دانش آموزان علاقمند و داوطلب آموزش های سازگاری با کم آبی به عنوان مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب در مدرسه و کلاس درس مشغول به فعالیت می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با بیان اینکه امسال اداره کل آموزش و پرورش بخشی از جلسات انجمن اولیا و مربیان را به موضوع کم آبی اختصاص داد، خاطرنشان کرد: در سال جاری آموزش و پرورش شهرستان، طبق برنامه ایی مدون اولیای مدارس را در جریان وضعیت بحرانی آب قرارداده و سپس نسبت به انتقال این آموزش ها در تمام جلسات آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفا و آموزش و پرورش خوی

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفا و آموزش و پرورش خوی