مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-19اجتماعي

70 درصد دانش آموزان استان سمنان در برابر کرونا واکسینه شدند


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه واکسینه شدن سریع تر دانش آموزان به بازگشایی مجدد حضوری مدارس کمک می کند، گفت: 70 درصد دانش آموزان استان در برابر کرونا واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواکسینه شدند، ابراز داشت: با افزایش شعاع واکسیناسیون دانش آموزان، شاهد تعداد مدارس حضوری بیشتری طی سال تحصیلی جاری در استان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه بر اساس دستورالعمل ها و ابلاغیه های بهداشتی، یک سوم مدارس استان به تعداد 335 مدرسه با 17 هزار دانش آموز طی سال تحصیلی جاری به صورت حضوری فعال شدند، افزود: این مدارس عمدتاً در مناطق روستایی و عشایری استقرار دارند.

مدیرکل آموزش وپرورش سمنان بابیان اینکه از لحاظ پوشش دوره های تحصیلی مختلف، آموزش وپرورش استان در وضعیت خوبی قرار دارد، ابراز داشت: ضریب پراکندگی بالا، بزرگ ترین چالش در آموزش وپرورش استان است که باعث می شود بدنه با کمبود نیروی انسانی و امکانات مواجه باشد.

دستورانی بابیان اینکه 10 هزار نفر کم سواد و بی سواد در استان شناسایی شدند که برای 3 هزار نفر برنامه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: از نظر سرانه امکانات وضعیت استان مطلوبی است و شاخص جمعیت دانش آموزی استان نسبت به سایر استان ها پایین تر و سرانه با سوادی بالا گزارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان استان سمنان در برابر کرونا واکسینه شدند

70 درصد دانش آموزان استان سمنان در برابر کرونا واکسینه شدند