مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-19پزشكي

82 درصد اردستانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند


جمعیت بالای 12 سال شهرستان 36658 نفر هستند که تاکنون 82 درصد از آنها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز بهداشت اردستان گفت: جمعیت بالای 12 سال شهرستان 36658 نفر هستند که تاکنون 82 درصد از آنها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

رضا اشرفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان حدود 4034 نفر به این ویروس مبتلا شدند و هم اکنون با اعلام سامانه وزارت بهداشت، شهرستان اردستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارد.

وی با بیان اینکه اردستان به دلیل بروز بیماری در رتبه نهم استان و به لحاظ بستری بیمار در رتبه شانزدهم استان قرار دارد، افزود: این شهرستان به لحاظ فوت بیماران کرونایی رتبه نهم استان را دارد.

رییس مرکز بهداشت اردستان افزایش چند برابری شناسایی و بستری بیماران کرونایی شهرستان در یک هفته گذشته را یکی از نگرانی های اصلی کادر درمان و شبکه بهداشت عنوان کرد و افزود: ممکن است فردی که واکسن کرونا زده است، به بیماری کووید19 مبتلا شود، اما دچار نوع شدید بیماری نمی شود و به صورت سرپایی درمان می شود.

اشرفی تأکید کرد: باید تلاش شود باورهای غلطی که در جامعه در خصوص واکسیناسیون وجود دارد از بین برود، زیرا هم اکنون افرادی در شهرستان وجود دارند که هنوز هم برای دریافت واکسن مقاومت می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد اردستانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

82 درصد اردستانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند