مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-19اقتصادي

جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران ایجاد می شود


مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران امروز در صحن شورای شهر به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و اعضای شورا به عنوان موافق و مخالف نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.

جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای ششم گفت: مطالعات برای ساخت جایگاه های سوخت در مقیاس کوچک از سال 88 شروع شده اما به دلیل قیمت زمین در تهران اجرای این مساله به تعویق افتاده است.

وی افزود: در طرح گذشته پیش بینی شده بود که شهرداری نسبت به احداث جایگاه ها اقدام کند و یا با کمک بخش خصوصی و در اختیار قرار دادن زمین مورد نیاز در این زمینه مشارکت کند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: بنابراین ما شاهد بودیم عملا در بحث تامین و ایجاد جایگاه های سوخت کار خاصی صورت نگرفت و این در حالی است که بسیاری از مناطق شهر تهران از جمله مناطق 1،2،3،4،7،9،21 بیشترین کسری جایگاه های سوخت را دارند.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: در این طرح پیشنهادی که تقدیم دوستان شده، پیشنهاد شده که از زمین های بلا استفاده، زمین های فاقد کاربری و زمین های بلا استفاده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران ایجاد می شود

جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران ایجاد می شود