موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-19اقتصادي

تله سیژ ناژوان و تله کابین صفه تا اطلاع ثانوی پلمب است


مدیر کل استاندار استان اصفهان گفت: تله سیژ ناژوان و تله کابین صفه تا اطلاع ثانوی به دلیل استاندارد نبودن اجازه فعالیت ندارند.

- ، محمود فرمانی ظهر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته استاندارد برگزار شد، با بیان اینکه استان اصفهان دارای صنایع خوبی در زمینه استاندارد است، اظهار داشت: استاندارد در همه زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است و از این برای افزایش کیفیت زندگی باید به این موضوع مهم توجه داشته باشیم.

وی افزود: مصرف کالای استاندارد می تواند منجر به ایجاد امنیت روانی در جامعه شود و از این رو در همه بخش ها و به ویژه مواد غذایی به این مهم توجه ویژه داریم.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه در حوزه استاندارد در زمینه کمیت و کیفیت وظایفی تعریف شده است، تصریح کرد: ایمنی از موارد بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به استانداردها از وظایف مهم صنایع است، ادامه داد: اداره کل استاندارد ناظر بر این امر است و از این رو شهروندان می توانند بازوی نظارتی استاندارد باشند و هر گونه تخلفی را به ما گزارش دهند.

فرمانی با بیان اینکه در زمینه حامل های انرژی، آسانسورها، مواد غذایی و … اداره استاندارد تمرکز جدی دارد، افزود: از سال 82 بیمه آسانسور ممنوع شده است تا پیمانکاران و مدیران مجموعه های مسکونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله سیژ ناژوان و تله کابین صفه تا اطلاع ثانوی پلمب است

تله سیژ ناژوان و تله کابین صفه تا اطلاع ثانوی پلمب است