مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-19اجتماعي

کاروان «نذر آب 4» به «سربیشه» رسید/ توزیع 1000 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح «نذر آب 4» برای کاهش آلام آسیب دیدگان از خشکسالی و بی آبی در شهرستان سربیشه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی ظهر امروز در آیین رونمایی از هدایای خیران خراسان رضوی، اظهار داشت: طرح نذر آب 4 مانند سال های گذشته در مناطق کمتر برخوردار و درگیر با تنش آبی اجرا شده و هلال احمر در این مناطق خدمات معیشت محور، سلامت محور و تأمین آب آشامیدنی سالم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه هدف از انجام طرح نذر آب 4 تأمین آب پایدار با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیران است، افزود: کاروان نذر آب برای چهارمین سال متوالی به همت خیران در شهرستان های محروم استان اجرا می شود.

و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ی توضیح داد: طرح نذر آب از سه سال پیش و به دنبال بحران خشکسالی در استان های جنوب و جنوب شرقی کشور با هدف تأمین آب شرب مناطق محروم با کمک مردم و به همت جمعیت هلال احمر اجرا و در این طرح علاوه بر آبرسانی به شهرهای درگیر با خشکسالی اموری از جمله حضور داوطلبانه پزشکان، ویزیت رایگان مردم و توزیع بسته های معیشتی نیز انجام می شود.

رضایی با اشاره به استقرار کاروان نذر آب 4 در مناطق محروم سربیشه، عنوان کرد: پس از خدمات رسانی خیرین و داوطلبان هلال احمر در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان «نذر آب 4» به «سربیشه» رسید/ توزیع 1000 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

کاروان «نذر آب 4» به «سربیشه» رسید/ توزیع 1000 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان