مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-19اقتصادي

صرفه جویی 3 میلیون و 383 هزار لیتری سوخت مایع در یزد


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد اعلام کرد: با گازرسانی به 95 واحد صنعتی جزء از ابتدای سال جاری تاکنون، در مصرف بیش از 3 میلیون و 383 هزار لیتر سوخت مایع در استان یزد صرفه جویی به عمل آمد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت گاز استان یزد اعلام کرد: با گازرسانی به 95 واحد صنعتی جزء از ابتدای سال جاری تاکنون، در مصرف بیش از 3 میلیون و 383 هزار لیتر سوخت مایع در استان یزد صرفه جویی به عمل آمد.

علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: بر اساس سیاست های این شرکت علاوه بر گازرسانی به نیروگاه ها و واحدهای صنعتی بزرگ که بخش زیادی از گاز مصرفی استان را به خود اختصاص داده و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت های فسیلی به همراه داشته اند، گازرسانی به واحدهای صنعتی کوچک تر نیز مورد توجه بوده که بر همین اساس از ابتدای سال جاری تاکنون 95 واحد تولیدی و صنعتی جزء به شبکه گاز طبعیی متصل شده است.

وی افزود: واحدهای مذکور شامل مراکز تولید صنایع غذایی، پرورش دام و طیور، گلخانه، کوره های آجرپزی و سایر واحدهای تولیدی می باشد که اکثر آنها در مناطق کمتر توسعه یافته واقع شده اند لذا گازرسانی و توسعه به این بخش علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت های مایع، از طرفی موجب آبادانی مناطق مذکور شده و از طرف دیگر کمک شایانی به اشتغال افراد بومی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 3 میلیون و 383 هزار لیتری سوخت مایع در یزد

صرفه جویی 3 میلیون و 383 هزار لیتری سوخت مایع در یزد