مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-19سياسي

ضرورت توجه به بازسازی و توسعه ساختار فرهنگی کشور


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در نهمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان در حسینیه روستای ایرا ، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و باید برای توسعه و بازسازی ساختار فرهنگی کشور برنامه ریزی داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در نهمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان در حسینیه روستای ایرا ، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و باید برای توسعه و بازسازی ساختار فرهنگی کشور برنامه ریزی داشت.

ناصر شکریان امیری صبح امروز در نهمین گردهمایی مدیران و روسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، اظهارکرد: رهبری معظم انقلاب در نخستین دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم نسبت به برنامه ریزی و توجه به حوزه های فرهنگی و به ویژه ساختار فرهنگی کشور بیاناتی داشتند و باید برای رفع دغدغه های رهبری همه تلاش و همت مضاعف داشته باشند .

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در منطقه و ایجاد تفرقه و نفاق بین امت اسلامی ، افزود: امروز اصلی ترین عامل شکست دشمن در منطقه وحدت برخی کشورها و امت های اسلامی است و قطعا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به بازسازی و توسعه ساختار فرهنگی کشور

ضرورت توجه به بازسازی و توسعه ساختار فرهنگی کشور