مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-19حوادث

4 قاچاقچی حشیش در بیرجند دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 81 کیلوگرم حشیش در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 81 کیلوگرم حشیش در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه باقران بیرجند هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو مشکوک شدند و به راننده خودرو با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از آن، 81 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانه روزی تمامی حوزه سرزمینی خراسان جنوبی را رصد می کند و اجازه هیچ گونه ناامنی و جولان را به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 قاچاقچی حشیش در بیرجند دستگیر شدند

4 قاچاقچی حشیش در بیرجند دستگیر شدند