مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-19سياسي

برگزاری اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با حضور وزیر علوم


یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان روز 29 مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه زنجان گفت: یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان روز 29 مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

محسن نجفیان صبح امروز (27 مهرماه) در نشست خبری که در سالن شهید شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد، در رابطه با کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، اظهار کرد: این کنگره در بخش های مختلفی فعالیت خود را آغاز کرده و 20 کمیته در ذیل ستاد مرکزی این کنگره فعالیت داشته که کمیته دانشگاهیان استان زنجان با مسئولیت دانشگاه زنجان یکی از این کمیته ها است.

وی در رابطه با مسئولیت دبیرخانه کمیته دانشگاهیان استان زنجان، افزود: دبیرخانه این کمیته در بسیج دانشجویی استان زنجان مستقر بود و مسئولیت فرماندهی، هدایت و برنامه ریزی را برعهده دارد و همه ظرفیت های دانشگاه های استان را در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنگره فعال می کند.

این مسئول با اشاره به تلاش بیش از یک ساله کمیته دانشگاهیان استان زنجان برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید، تصریح کرد: یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان روز 29 مهرماه با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه زنجان با بیان اینکه برنامه های کنگره شهدای در 6 آبان ماه خاتمه پیدا نمی کند و باید استمرار داشته باشد، ولی فعالیت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با حضور وزیر علوم

برگزاری اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با حضور وزیر علوم