مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-19سياسي

آقای ضرغامی! روی معدن طلا، هویج نمی کارند


اگر آقای ضرغامی و اسلاف ایشان مدیریت درستی در این عرصه داشتند، مردمان حوالی پاسارگاد و سایر نقاط توریستی، اساساً دغدغه چاه کشاورزی و تامین آب برای چندرغاز درآمد نداشتند، - بلکه درآمدهای سرشار و بی پایان گردشگری، آنها را بسیار غنی و ثروتمند کرده بود.

عصر ایران؛ جعفر محمدی - چند روز قبل، آقای سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ایران جمله ای گفت که با واکنش های شدیدی میان مردم مواجه شد.

او گفته بود: امروز مردم پاسارگاد به دلیل مقبره کوروش نمی توانند کشاورزی کنند، چاه بزنند، باید این مشکلات برطرف شود و قوانین حریم ها مقداری انقباض پیدا کند.

در کنار پاسخ هایی که دلسوزان ایران به ایشان داشته اند چند نکته زیر نیز قابل تامل است:1 - وقتی جناب رییس جمهور کسی را که در عمرش نه کار گردشگری کرده و حتی یک تورلیدر ساده هم نبوده، نه در عرصه میراث فرهنگی صبغه و سابقه ای دارد و نه حتی در حد یک ترم، تحصیلات مرتبط ندارد، به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب می کند، معلوم است که باید شاهد چنین بیانات شاهکاری باشیم و خدا به داد برسد از اقدامات! به تحصیلات و سوابق آقای ضرغامی نگاه کنید: کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی ، عضو سپاه، معان وزیر دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ضرغامی! روی معدن طلا، هویج نمی کارند

آقای ضرغامی! روی معدن طلا، هویج نمی کارند