مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-19پزشكي

روند افزایشی کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: روند بیماری کرونا در استان در هفته اخیر با مقایسه آمار دهه دوم شهریورماه روند افزایشی است.

- غلامرضا شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در شبانه روز منتهی به وقت اداری دیروز از مجموع تست های انجام شده در استان 141 تست مثبت شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 167 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 68 نفر بیماران دیگر در استان با از دست دادن عزیزان خود به سبب بیماری کرونا داغ دار شدند و تعداد قربانیان این بیماری در استان به عدد یک هزار و 179 نفر رسید.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روند موارد مثبت به ویروس کرونا در استان روندی افزایشی است، یادآور شد: اگر مقایسه ای بین دهه دوم شهریورماه و هفته اخیر داشته باشیم در دهه دوم شهریورماه موارد مثبت به کرونا به طور متوسط روزانه در استان 106 نفر که در هفته اخیر این عدد به 136 نفر افزایش یافته و 28 درصد رشد در موارد مثبت به این بیماری در استان را شاهد هستیم.

شریف زاده ادامه داد: موارد بستری عفونت تنفسی در دهه دوم شهریورماه در استان 166 نفر بوده که در هفته اخیر به 176 نفر به میزان 6 درصد افزایش یافته و همچنین موراد بستری مثبت به بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی کرونا در خراسان جنوبی

روند افزایشی کرونا در خراسان جنوبی