مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-19پزشكي

واکسن پاستور برای دانش آموزان زنجانی رسید


واکسن سینوفارم و واکسن پاستور یا سوبرانای ایرانی - کوبایی در همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان زنجان برای گروه سنی 12 تا 18 سال ارائه می شود.

- ایسنا/زنجان واکسن سینوفارم و واکسن پاستور یا سوبرانای ایرانی - کوبایی در همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان زنجان برای گروه سنی 12 تا 18 سال ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، در حال حاضر واکسن سینوفارم و واکسن پاستور یا سوبرانای ایرانی- کوبایی در همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان زنجان برای گروه سنی 12 تا 18 سال موجود است.

بر اساس سامانه سناد، بیش از 83 هزار دانش آموز زنجانی در بازه سنی 12 تا 18 سال که واجد شرایط دریافت واکسن هستند، وجود دارد.

طبق اعلام سامانه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تا پایان روز پنج شنبه (22 مهرماه) 60 هزار و 399 دانش آموز نوبت اول و 535 دانش آموز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

بر این اساس پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره یک پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت 8 تا 19 و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 پردیس این دانشگاه از ساعت 8 الی 24، واقع در جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان آیت الله موسوی جنب دانشکده داروسازی در حال خدمت رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن پاستور برای دانش آموزان زنجانی رسید

واکسن پاستور برای دانش آموزان زنجانی رسید