مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-19سياسي

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه زنجان برگزار می شود


رییس دانشگاه زنجان از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: این یادواره 29 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن نجفیان صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دانشگاه زنجان، از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: این یادواره 29 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: باید فلسفه وجودی رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان امروز بیان و تبیین شود.

رییس دانشگاه زنجان گفت: به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، یادواره های مختلفی در سطح دانشگاه ها برگزار شده است.

نجفیان با بیان اینکه کمیته دانشگاهیان برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان برنامه های خوبی را اجرا کرده است، تاکید کرد: بیشتر فعالیت های کمیته دانشگاهیان از سوی بسیج دانشجویی استان پیگیری می شود و دانشجویان نیز به صورت داوطلبانه در این زمینه فعالیت می کنند.

وی از وجود 34 دانشجوی شهید در استان زنجان خبر داد و گفت: در برگزاری کنگره نیز کمیته دانشگاهیان بر اساس وظایف محوله فعالیت های خود را انجام می دهد.

رییس دانشگاه زنجان تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها برای برگزاری این کنگره در استان استفاده شده است و این استان دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه زنجان برگزار می شود

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه زنجان برگزار می شود