مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-19پزشكي

با یکدیگر همنفس شدیم


روزهای دشوار مبارزه با بیماری مهلک کرونا، بانک مهر ایران دست افراد رنجور از این بیماری را به مهربانی فشرد و با درد آن ها همنفس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و در روزهایی که بیماری از کنترل خارج شد، کادر درمان خسته و به شمار مبتلایان این بیماری روزبه روز افزوده می شد، تنها کمک برخی سازمان ها می توانست از بار سهمگین این بحران بکاهد.

دست به دست با مهر در این شرایط و برای آسان تر شدن گذر از این وضعیت، تهیه تجهیزات پزشکی مرتبط و قرار دادن آن ها در اختیار پایگاه های بهداشتی و درمانی سراسر کشور، بهترین راهکار بود.

با این کار نه تنها بخشی از مسئله و دغدغه گروه درمان حل می شد، بلکه فرهنگ سازی و ترویج این عمل شایسته به گوش دیگران نیز می رسید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران که همواره برای انجام امور خیرخواهانه پیش قدم بوده و این مهم را از اهداف اولیه مجموعه خود قرار داده است، در زمینه تأمین ملزومات پزشکی و کمک های مادی و معنوی به بیماران و نیز کادر درمان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

از همین رو این بانک در یک اقدام خداپسندانه و در راستای انجام وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود، تعداد 25هزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش 300 میلیارد ریال شامل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، پالس اکسی متر، ضدعفونی کننده UV و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یکدیگر همنفس شدیم

با یکدیگر همنفس شدیم