مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-19پزشكي

بستری روزانه بیش از 200 بیمار در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: به طور متوسط، روزانه بیش از 200 بیمار جدید مشکوک و یا مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس بستری می شوند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: به طور متوسط، روزانه بیش از 200 بیمار جدید مشکوک و یا مبتلا به کرونا در بیمارستان های فارس بستری می شوند.

مهرزاد لطفی سه شنبه 27 مهرماه در چهارصد و بیست و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، با بیان اینکه آمار یادشده بستری ها در بیمارستان های فارس، گویای گستردگی چرخش بیماری در سطح جامعه و ضرورت پایبندی بیشتر به رعایت پروتکل های بهداشتی، به ویژه در فصل سرما است.

لطفی به ارزیابی وضعیت رنگ بندی کرونا در سطح استان پرداخت با اعلام اینکه هنوز شهرستان استهبان در وضعیت قرمز قرار دارد، به تحلیل روزانه آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های استان فارس در این نشست، هدف از این اقدام را حفظ سلامت جامعه در برابر این بحران دانست که در طی ماه های اخیر با جدیت دنبال شده است.

او در بخش دیگری از این نشست با بررسی آخرین آمارهای واکسیناسیون در استان و کشور اظهار کرد: با تلاش تیم های واکسیناسیون و تعامل بین بخشی در فارس، این آمار به بالای 70 درصد رسیده که این میزان از میانگین آمار کشوری بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری روزانه بیش از 200 بیمار در فارس

بستری روزانه بیش از 200 بیمار در فارس