مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-19اجتماعي

بازگشایی مدارس وابسته به شرایط وزارت آموزش و پرورش / لزوم احتیاط در بازگشایی ها


دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 با بیان اینکه بازگشایی مدارس باید با تعداد کم روزها انجام شود، آن هم بدون اینکه اقدامات و آموزش های مجازی تعطیل شود، - دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 با بیان اینکه بازگشایی مدارس باید با تعداد کم روزها انجام شود، آن هم بدون اینکه اقدامات و آموزش های مجازی تعطیل شود، درباره زمان آغاز بازگشایی تدریجی مدرسه ها، گفت: این زمان به شرایط بستگی دارد و باید ببینیم آیا وزارت آموزش و پرورش می تواند شرایط مورد لزوم را در تمام مدارس در سطح کل کشور ایجاد کند یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه جلسه کمیته علمی کشوری کنترل کووید19 که با موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برگزار شد، گفت: یکی از مباحثی که امروز مورد بحث قرار گرفت، هوشمند کردن محدودیت هاست که بر اساس برنامه ریزی که در معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده، مورد ارزیابی قرار گرفت.

موضوع دوم که درباره آن بحث شد، بحث بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی بود که برنامه ریزی ها در اینجا مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین در زمینه داروهای گیاهی و روش های تشخیصی و تست های غربالگری کرونا بود که مورد بحث قرار گرفت.

وی همچنین به ایسنا درباره وضعیت بازگشایی مدارس، گفت: امروز نتایجی که در دنیا درباره چگونگی بازگشایی و شرایطی که باید وجود داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس وابسته به شرایط وزارت آموزش و پرورش / لزوم احتیاط در بازگشایی ها

بازگشایی مدارس وابسته به شرایط وزارت آموزش و پرورش / لزوم احتیاط در بازگشایی ها