مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-19سياسي

سند تعالی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در افق 1405 تدوین شد


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: برنامه و سند تعالی دانشگاه در افق 1405 به همت اساتید، کارشناسان و دانشجویان تدوین شده تا مبنای حرکت رو به رشد دانشگاه باشد.

- ، علی نجفی نژاد ظهر سه شنبه در آیین نکوداشت آغاز شصت و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهارکرد: در آستانه 65 سالگی دانشگاه هستیم و این مرکز آموزشی با هدف تربیتی نیروی انسانی ماهر برای حفظ عرصه های طبیعی کشور تاسیس شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه و پویایی در این مرکز وجود دارد، افزود: در مقطعی از اساتید خارجی استفاده می شد ولی امروز به برکت انقلاب نه تنها نیازی به اساتید خارجی نداریم بلکه بسیاری از دانش آموختگان ما در بهترین دانشگاه های دنیا فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مکان یابی دانشگاه با توجه به تنوع زیستی و دسترسی به انواع اکوسیستم ها انجام شد، گفت: این منطقه فارغ از مسائل سیاسی و قومیتی و برای سهولت دسترسی به منابع طبیعی انتخاب شد.

نجفی نژاد بیان کرد: کتاب تاریخچه دانشگاه شامل اسناد و مدارک و مستندات توسط آقای رجایی تاریخ نگار گلستانی جمع آوری و چاپ شده که بزودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تعالی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در افق 1405 تدوین شد

سند تعالی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در افق 1405 تدوین شد