مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-19سياسي

همکاری بنیاد شهید و معاونت علمی برای تامین نیازهای 50 میلیون دلاری از دانش بنیان ها


رییس بنیاد شهید با اشاره به نیاز 50 میلیون دلاری این نهاد برای خرید تجهیزات گفت: با همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسیاری از تجهیزات در کشور دسترس پذیر شده است که ما با تنظیم نیازمندی های خود اقدام به خرید از شرکت های دانش بنیان خواهیم کرد.

- رییس بنیاد شهید با اشاره به نیاز 50 میلیون دلاری این نهاد برای خرید تجهیزات گفت: با همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسیاری از تجهیزات در کشور دسترس پذیر شده است که ما با تنظیم نیازمندی های خود اقدام به خرید از شرکت های دانش بنیان خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید امیرحسین قاضی زاره هاشمی در حاشیه نمایشگاه ایران ساخت حوزه توانبخشی در جمع خبرنگاران، جامعه هدف بنیاد شهید را جانبازان و پدران و مادران و همسران آنها دانست و گفت: میانگین سنی پدران و مادران جانبازان 80 سال، میانگین سنی جانبازان و همسران آنها به ترتیب 65 و 60 سال است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ارائه خدمات توانبخشی برای جانبازان به دلیل نقص عضوی که پیدا کرده اند، بسیار مهم است؛ چرا که این خدمات کیفیت زندگی آنها را ارتقاء می دهد و از آلام و وابستگی دارویی آنها می کاهد.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ما تامین تجهیزات مورد نیاز جانبازان است که بر اساس بررسی های انجام شده حجم زیادی ارز برای تامین این تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بنیاد شهید و معاونت علمی برای تامین نیازهای 50 میلیون دلاری از دانش بنیان ها

همکاری بنیاد شهید و معاونت علمی برای تامین نیازهای 50 میلیون دلاری از دانش بنیان ها