مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-19اجتماعي

نخبه های علاقمند وارد نظام تعلیم و تربیت شوند/جبران بخشی از کمبود معلم در فارس


زمانی آخرین رتبه های کنکور وارد این دانشگاه می شدند و اگرچه امروز این بینش تغییر کرده اما همچنان انتظار داریم نخبه های علاقمند وارد نظام تعلیم و تربیت شوند.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: زمانی آخرین رتبه های کنکور وارد این دانشگاه می شدند و اگرچه امروز این بینش تغییر کرده اما همچنان انتظار داریم نخبه های علاقمند وارد نظام تعلیم و تربیت شوند.

حسین افلاکی فرد سه شنبه 27 مهرماه در آیین استقبال از نو دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان فارس با بیان اینکه حاصل تعلیم و تربیت ماندگار است، عنوان کرد: معلم نمی تواند بدون دغدغه دانش آموز و رفع مشکلات جامعه باشد.

او خطاب به دانش آموزان جدید الورود دانشگاه فرهنگیان، افزود: در مسیری قرار گرفته اید که راه علم و دانش است و هرچه آموخته ها افزایش یابد، فردا کاربردی تر می شوند و می توان آن را انتقال داد.

رییس دانشگاه فرهنگیان فارس همچنین این دانشگاه را، دانشگاهی راهبردی ذکر و خاطرنشان کرد: در سال 97 مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان تهران صحبت کردند و اگر توصیه ایشان نبود امروز وضعیت است دانشگاه تغییری نکرده بود؛ بسیاری از پیشکسوتان تلاش کردند تا این دانشگاه بماند.

افلاکی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال فارس بیش از 12 هزار معلم کمبود دارد، گفت: مقصر این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه های علاقمند وارد نظام تعلیم و تربیت شوند/جبران بخشی از کمبود معلم در فارس

نخبه های علاقمند وارد نظام تعلیم و تربیت شوند/جبران بخشی از کمبود معلم در فارس